Monday, April 26, 2010

tak suka, tak suka...

Apa yg aku tak suka??banyakkkkk...tapi untuk kali ni aku nak cakap 1 benda yang aku sangat tak suka.Aku tak suka orang yang pengotor...oh my God!! I just hate it!
I'm not a super tidy neaty person laa..but i think i take care of the cleanliness..or at least that's what i think...huhu...
Oh tolong laa...jangan laa suka tinggalkan barang2 kotor anda merata2 ye..anda bukan budak 3 tahun..huhu...kalau ada barang kotor..sila buang di tempat yang sepatutnya.Ada baju kotor, ambil masuk dlm bakul, sudah masak atau makan...sila cuci..ada sampah...sila buang..
Hmmm...syukur alhamdulillah aku tak duduk rumah bujang lagi..tapi mesti mention di sini, saya puas hati dgn ex-housemate yg terakhir dgn saya.we get along very well...rindu mereka..hehe..

Kenapa tiba2 muncul post ini??entahlah..tiba2 rasa begitu + kenangan silam menghantui diriku..adoiiii...huhu...

P/s: Siapa makan cili dia yg terasa pedas
P/s lagi: Kebersihan sebahagian drpd iman
P/s lagi: Tak suka juga orang yg ditegur tentang kebersihan, tapi tak endahkan dan buat ayat seolah2 kita ni yang bodoh...grrr...
P/s lagi: Byeee...

No comments:

Post a Comment