Saturday, April 18, 2009

the biggest loser season 3

kali ni aku wat entry on TBL season 3 lak.currently showing kat hallmark channel every weekday 7pm/repeat 2pm the next day.rasanya show ni aired kat US on 2006 tapi kat msia lambat ckit tapi takpelah kan.asal dpt tgk ok laa tu.aku tak larat nak taip weight lost sorang2 ni dah laa kat cni takleh nak copy paste je pulak tu kan.

bak kata pepatah, a picture speaks for itself.lagipun dari gambar ni pun dah nampak perubahan ketara dah kan.hmm...aku duk bayangkan diri aku jadi camni.oh....bila laa laa laa...

pam



wylie




marty
yang ni perbezaan ketara kan.tapi dia tak menang.



ken




brian



kai
minah ni 2nd place.sila tgk lengan dia.tone je kan.i envy her.



erik
dia ni winner.masa mula2 masuk dia sgt gemuk 400+lbs/180+kg.nak jalan pun tak larat.mmg takde harapan nak menang ni.tapi dia leh buat.determination!!!



amy

she's pretty.aku suka.dia ni kawin dgn marty yg badan berketul2 kat atas tu pas show ni abis.hehe..sweet kan.

No comments:

Post a Comment