Thursday, April 16, 2009

hapeeeee?????????????grrrr...

amboiii...ganas giler tajuk...hehe..saje je kasi lebih hangat drpd biaser...
aku cuti arini & esok.plan nak p bank, wat touch n go jmbatan & kms2 umah.opss...& p spa.hmmm....ape yg tercapai out of semua2 di atas??

smlm aku tido awl coz rasa mcm nak demam lagipun ayh aku duk tgk cite tembak2 ape tah so plan aku nk tgk csi tergendala laa kan.ok xpe laa..so aku lepak2 sambil sms2 dgn kengkawan aku pastu tido laa awal.so bgn pagi aku didatangi sesungut...huhuh....alaa...red flag laa beb.sakit seh...tu yg mcm nak demam smlm tuh.mak lak suh aku jaga si sarah puteri manja tu..aku pun ngasuh laa anak2.nasib arini adam dah sihat so leh anta dia p nursery dah.

so bla bla bla...aku siap kuaq umah sumer dlm 11.30am. 1st destination bank rakyat aku nak pass geran keta.tunggu dekat 5-10 min juz utk hand over kertas sekeping.cittt!!!iklan mesra pengguna kat tv kemain...pilihan anda kunun...podahhh!!pastu aku gerak ke opis touch & go jambatan pulau pinang.haaa....ni yg punca kemarahan aku yg jadi tajuk mcm ganaz gilerrrr kat atas tuu...

gini, aku dh plan lama dah nak amik kad tu coz dpt 20% so instead of paying rm7, i'll just pay rm5.60/day.so in a week i can save rm7.haa....aku nyer 2,3 ari mkn tu beb.last 2 weeks aku g laa dia tampal notis 'kami kehabisan kad t&g'...laa...kad habis plak.dia kata nnti kol laa tgk dah ada kad ke lum sblm dtg.ok...xpe...walaupun masa aku p tu aku berkejar masa rehat jumaat tu menyeberangi jmbtn utk sekeping kad.so arini aku p lagi dgn harapan yg menggunung tinggi.dr jauh aku nmpak notis...pastu kat ats notis tu plak ada 1 lagi notis yg besar...'SILA BACA DULU' dgn arrow tunjuk ke notis yg bwh tu. notis yg bawah tu tulis 'mulai 1 april kad diskaun 20% telah dimansuhkan.kami hanya menjual kad pada kadar biasa'...bih kurang gitu laa bunyinya aku pun tak hafal weh.so wpun aku bengang tapi aku masuk gak laa opis tu sbb aku nk bli gak kad t&g tu wpun pada kadar biasa.tapi yg buat aku hangat hati sgt tu bila aku tnya 'klau org yg dah sedia ada kad tu kiranya pasni pun xde diskaun gak laa?'...dia jwb...'oh, yg tu masih ptg 20%'...grrrr...aku tanya laa kenapa ek wat mcm tu??dia pun taktau.so x guna laa nak tanya dia lebih2 kan dia tu kerani kaunter je.ok laa...x pe laaa kot sbb jmbtan dah dilebarkan kan so dia nak up harga,tapi adil ke gitu??ada org yg dpt murah, ada yg dpt mahal.sblm ni pun mmg laa ada dpt murah ada dpt mahal tp org2 tu ada pilihan nak wat kad tu ataupun tak.aku sblm ni mmg laa xnak buat sbb aku cross jmbatan tu 2,3bln je sekali, so tak berbaloi laa nak buat kan.tapi skrg aku guna tiap2 ari.dia igt gaji aku ni rm10k ke??aku mmg pissed off giler...tolong laa sape2 yg tau ape2 ckp ape2 kat aku.aku benganggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg..........................

1 comment:

  1. ini dilema org kije kat penang eh???

    cik asmah

    boley tak nk kirim DVD cap batu feringhi

    hehe

    ReplyDelete