Tuesday, April 14, 2009

HAPPY BIRTHDAY MAK!!!

arini besday mak aku, 14 April.tapi i feel bad...aku lupa huhuhu..actually smlm dh ingat tp nak tunggu sok pagi.tp pagi td masa duk mandi aku ingat tp bila dah siap nk p keje lupa plak.pastu aku kata, xpa nnti smpai kat spital aku sms mak, pastu aku lupa.blk umah pun lupa lagi.last aku ingat masa mak duk dinner td(aku kan diet,so x join dinner laa he he he)..so aku wish laa td.moga mak panjang umur murah rezeki bahagia dunia akhirat.bila ingat mak, ingat ayah, terubat sikit ati aku yg gundah kat tempat keje tu.insyaAllah, aku akan jd anak yg terbaik & yg paling mak sayang...amin!

1 comment:

  1. salam...
    kakmah,an xdak kredit enpon,td dah sms mak wish,xtau mak dpt ka x...so,tlg wishkan lg sekali kat mak,ckp an syg mak...

    k,tenkiu...

    ReplyDelete