Tuesday, April 21, 2009

tertinggal enpon

pernah tak jadi mcm ni??dlm otak aku ni duk ligat pk...mesti amik, mesti amik hp tu bwk balik.tapi tetringgal gak.alkisahnye kat dlm blk aku kat hospital tu coverage very poor laa kan.so aku kuarkan hp tu letak atas meja kat pintu biar dpt laa naik seketoi bar.dpt laa sms gitu.pastu tadi masa nk balik aku panic jap coz cari kunci tak jupe.duk panic2 tu tertinggal laa hp.

aku runsing bukan sbb ape, alaa hp aku pun bkn ada org nak call pun.tapi sbb kan rumah aku agak jauh dgn tempat keje. so aku takut laa kalau ada pape jadi yg perlukan aku untuk wat panggilan...haaa...mana nak cari tepon?????tapi alhamdulillah tadi balik lancar je.

pastu aku runsing gak sbb selalu aku perlukan 2 alarm clock dari 2 hp utk kejutkan aku pagi2.so esok pagi nak pakai ape?pinjam hp mak ler jwbnye.so kalau aku x bangun tido dgn hp mak tu...pastu mak pun tak bangun sbb hp mak aku amik...pastu ayah pun bangun lewat gak...haaa...naya je.hmmm....camno nak buek ni???tido awai ah...

ok...nite!

No comments:

Post a Comment