Thursday, April 2, 2009

getting inspired

aku nk letak gambar tp sbb aku guna komputer uzur kat umah kan so xleh nk upload gambar huhuhu...my laptop ada masalah peribodi sket.adehdeh..haa..arini aku cipta rekod lagi.smpai umah 5.40pm.bengang je mak aku sbb dia kan anti org bwk keta laju.eh pliss...aku drive x laju pun.sopan santun je ok.aku ni penakut sket atas jln.

oh...ape yg inspirednye ek?

well i've been following 'The Biggest Loser'.yg ni yg lama, the 2nd TBL.ye laa dah astro lambat tyg. yang 1st aku dh lama tgk kat 8tv.mmg inspired beb.diorg sume bkn takat chubby2 comey2 je...ni mmg stok2 mak bapak gajah ni.uiii...giant.tp the 'will power' that they have, really amazed me.macamana aku nk jadi gitu ek.aduhh...susah.byk godaan.sana cni.aku plg suke kat suzy.masa 1st day berat dia 227lbs@103kg!!!pas hbs show ni around 5-6months kot, she weighed 132lbs@60kg!!hebat x???hebat kan.pastu dia bertemu jodoh dgn juara cite ni,matt ni.yg ni lagi gemuk eh.339 kot berat dia.tinggal dlm 180 kot.lupa dah.dua2 ni kawin.pastu aku tgk oprah yg bila tah..dua2 ni dah gain berat balik.cis!!!buang karan.tp x laa segemuk dlu.

aduiii...mcmana laa nk determine gitu??payahnye.tapi arini aku berjaya lwn nafsu, aku x amik lunch just minum herbalife shake je.smpai umah agak shaking laa gak badan aku ni.lapaq siot!!dah 2,3weeks tinggalkan herbalife shake tu.pastu p pasar mlm aku bantai laksam&kebab.hmmm...brapa juta calories pun xtau laa..

sungguh buang karan!!!

No comments:

Post a Comment