Thursday, March 5, 2009

intro...intro...

hai everyone....or shud i say anyone that read my blog...hmm dah berkurun org wat blog ni..dah nk abes kot zaman kegemilangan blogging2 ni aku baru hegeh nk blog yek...mulenye i tot...owh maybe i'm too old to blog, but then.. now everybody seems to blog kan..so why not me????why?why??

ekceli tercetus nk blog ni pas i suke duk lyn my sis' blog http://camelcootyslife.blogspot.com/. yes dear...i read u blog n gez what....now i know more about my mysterious adik ni hahaha...mysterious ke???ye kot...

and becoz i'm not a canggih manggih type of person so dont expect a sophisticated(gni ke ejanya?) page from me..ni pun cuba2 try je ni.lagipun xtau laa sape yg nak baca..pasni baru nk jaja my blog ni merata2...skali aku x update pun kuang2...

baru balik keje ni...semangat sgt eh nk memblog ni pas baca http://redmummy.com/.pastuh aritu my fren out of nowhere tetiba bg sms suh view her blog dah wat jualan brooch lak kat situ.

tp aku x smpai tahap diva gitu lagi kot...ni tahap budak darjah 1 je ni..dah laa performance laptop antik ni x brape laa sgt..so gni je laa...a simple blog...juz like the owner..oklah..nanti2 sambung lagi k..nk kena explore dlu mende nih.lagipun nk layan american idol dlu..hope that blind guy with cute curly hair will make it thru..oh..mlm jumaat...selamat beramal ibadat...ciaooo...

No comments:

Post a Comment