Wednesday, March 25, 2009

sambil2 menunggu kul1 aku menceceh kat cni dlu ah.my flight to KL will b at 16:10.plenty of time lagi kan tp sbb mintak tlg kwn aku anta & she's working too so aku kata anta je laa time lunchour pun xpe.my colleague will meet me at the epot.wah...meh laa rmai2 anta aku.terharu.mau banjir ni.aritu dah banjir kjap.ekekeke...aku cool je tp jgn laa ada yg start nak cry2 ni...mmg i cry u a river ah..

so beg dah setel,brg2 mkn aku yg byk lam umah ni aku wakaf laa...wat harta pusaka.td ada lauk ayam dlm fridge x hbs aku dah masak2 nnti suh diorg mkn ah.xkan aku nk tapau kot kan.smpah sarap aku sume dah masuk plastik,nnti baru buang.before g epot nk jupe jiran dpn umah ni,kak asmah (eh sama nama dgn aku ekekkeke).she helped me a lot dlu tp kdg2 dia jadi gak mangsa umpatan & gosippan aku so nk p clear ah 0-0 smua.

dlm kul 1 nnti Jasmah dtg amik.byk wooo bag aku.mmg excess xtau brape kilo.10kg ada kot.tekad,redha,tabah je laa...bayar je laa.

ni kang blk umah xleh laa nk ngapdet blog ni.camano xde line laa plak.ke akak aku ada usb brodben ek??dono lah.aritu ada prob dgn streamyx kat umah tataw dah setel ke lum.adeh...kusam idupku tanpe internet wehh...

oklah..nak siap.nak mandi,nak mkn,nk jupe jiran,wish me all the best kat tempat keje baru nnti.adakah aku akn hepi mcm kat cni??lum tau lagi but hopefullly i will.insyaAllah.

so...SAYONARA MIRI.

1 comment: