Monday, March 9, 2009

sunday sweat!

sedap kan.haa...tu my american bekpas pg td..ilang sume diet miet lantak ler hahaha..pg td igt nk tido lama ckit tp early2 moning dah ada org sms.sbb excited bgn je laa..a long fren of mine sms..

'aswani nk share kegembiraan,,pregnant 2 bulan'

wahh...so happy.berkat doa & sabar dah ada hasilnye.tahniah to aswani n azizi..
dek kehepian tu gak laa aku bgn bersenam..wajib coz smlm aku gatai p mkn mee bertmbah pinggan..bahaya wooo...kena kira kalori tu ehehhe...pastuh aku start packing.pusing pala aku...xtau laa ape kaedah plg sistematik nak pek.ada gak cita2 nak humban je smua masuk dlm kotak tp x praktikal gitu.satgi dah smpai kargo kat umah kat penang aku lak yg pusing nk mencari brg2.dek sbb mempeking ni gak laa aku pun kira2 laa ada brape pasang baju kurung aku.lipatan demi lipatan x habis2 baju tu aku lipat.byk giler!!!rupenya ada 38pasang baju kurung!!!fuh!!byk tu(at least for me laa)...u ol average baju ada brape??patutlaa sendat je almari aku yg slim tuh.pastu aku pun sms ketimah, dia neh welfare oficer kat sepital tu.

terima lagi x nak donate baju?

haa ada..meh ler donate

hehe..tp aku donate baju yg elok tau.korang jgn wat tahana duk p donate baju koyak2 lak kat org2 yg kurang bernasib baik tu.tp masalah gak coz aku rase org2 yg x mampu ni msti saiz kecik2 je kan...uhuhuhu...xpe laa..mmg dah lama niat nk bg pun tp MALAS sgt nak bungkus baju2 tu.ni dah alang2..masuk je laa dlm beg2.dgn beg2 skali aku donate.

pastu ptg td si dayah dtg, aku buka ofer nak jual almari & meja.dia setuju nk bli almari..yes lah!x pyh bwk blk.buat semak umah ayah aku je nnti.lagipun alang2 aku dh balik duk umah tu leh laa aku kenen almari paling besaq atas dunia ngan ayah.ahahaha...pdn muka my sisters sapa suh xmau duk kat umah..kan aku leh demand mcm2 ekekekek...syok..syok..hampeh tul aku ni kan.


pas 3jam1/2 bergelumang dgn baju stimbun & all the habuk...ni laa hasilnya.bwh beg2 tu ada kotak yg aku isi magazine aku.syg weh...nak kena bwk blk.wat collection.ni baru 1/3 dr brg2 aku(excluded kete,tb,katil & tilam)...wahhh....pastu siap pek dtg hangin pening pale...apo laei...tido arr.kena lak hujan...fuh...best!!!


my tips for those yg duk merantau & ada ati nk blk hometown/trnsfer tmpt lain...pls minimize ur belongings.aku rase brg aku x byk..tp bila start mempeking..tarik napas pnjang aku tau.sok cuti..sambung lagi keje peking ni.mmg x kuar umah laa i.
ok..SALAM MAULIDUR RASUL to all..hayati perjuangan Rasullullah s.a.w.

*ada org tu request aku cite pasal LASIK (slalu mintak free consultation tau),ekceli bkn my specialty but i'll try. bagi aku carik bahan & olah dlm ayat yg senang phm k!!

2 comments:

  1. asmah dah kurus...makan aper?? Herbalife ke? ade petua ape diet??kongsi2...nak kurus gak ...singgah la kat blog kite...hihi.
    http://roketasmara1001.blogspot.com/
    wehh btw...ini dayu samura..ingat lg ke x?hihihi.

    ReplyDelete
  2. ingatt...
    mkn totalife & herbalife.tp kna disiplin giler arr & memandangkan x larat dh nk disiplin skang ni my weight dah bounce balik...tmbah lg 2-3kg...fluctuate jer...huhuhuhu...

    ReplyDelete