Saturday, March 21, 2009

kick start for the day!!!

plan menjadi!!nak jog + naik bukit blkg umah pg ni.slalu 6.30am dah kuar tp td 7am baru kuar so panas ler...apo nk buek...eden x larat nk buke mata huhu...baju sumer dh kemas msk beg pun.so pg td gagau2 jupe bj ni je ala2 cardigan tp tebal mcm x sesuai laa wat jog tp bantai jek laa.
ok..ni 1st & last amik gmbar kat senbod ni.pasni xde dah.i'm gonna miss my morning jog...errr...walk je heheheh...

apo utan yg aku amik ni??hehehe...blkg tu laut k!nice view tp bila dh masuk dlm kamera aku yg x power ni dia jd tahape2tah.tmpt aku jog tu kat blkg taman ni..ats bukit.so leh nmpak sume2 view laa.tp ni je yg dpt aku snap wat kenangan nnti.


ni dr angle lain.ptg2 ramai org2 tua eksesais kat cni.malu dgn uncle2 tu beruban tu sumer kuat panjat bukit ni 3,4round.aku 1/2round pun dah semput.hahahhaa....tp diorg tu bek tau,slalu bg semangat kat aku heheh...



special pose from me.gumuks...huhuhu..ni aku bwk aida special utk jd photographer aku pg td.ni dlm 500m dh berjalan.jlnnye kjap jek tp amik gmbar ja yg lebey haha..
pas blk dr jog trus siap2 mandi.nk melalui ari yg panjang laa katakan.tp x sangka sepanjang ni laa ari aku.pg2 kul9 dah g umah ketimah,kan dah janji nk visit her baby.very the cute tau.nnti aku letak gmbar umairah iftinan.cantik kan nama bb dia.siap bekfas bagai kat sana pastu kitorg pun gerak.g kedai perabot laa hape lagi kan.kan aku nk angkut brg2 bwk blk & mostly dlm umah ni brg aku so depa2 ni kena laa cari tv la kipas la etcs.
1st destination aida beli tilam.kjap je.pastu p cari tv si pija ni lak.well...pd sape2 yg knal pija ni..amatlah cerewetnya dia ni membeli.aku dah siap menguap2 dh tunggu dia.dgn ke'mangkuk'an salesperson dia tu.adehhhhh...pastu tukar g kdai lain lak.so dkt 2jam just mencari tv last2 jupe gak.dlm kul3 nk g mkn nasik briani laa kunun.p kat kdai mukmin tu tgk2 boliauuuuuuu......huhuhu...cedih!!p laa mkn kdai len yg x besh.pastu mlm ni kan diorg ada meeting kat tmpat yg x pnah diketahui sblm ni.so pija ajak aku p cari lu tmpat tu.aku kate, klau nk cari2 sila laa drive.ayor mate aku dah mengalir x henti2 dah..menguap.ngantokkk!!!
smpai umah dlm kul5.30.trus naik ats katil tido.rase nk demam beb!!fuhh...ane nk dpt blk stamina aku shoping & merambu dr pg smpai mlm mcm dlu.ni 9am-5pm punyer pencarian tv pun aku rasa mcm nk demam dh.aging process...heheheh...
esok nk sambung packing ckit2 lagi.pastu ptg kul3 ada hi-tea.my farewell...will try not to cry!





No comments:

Post a Comment