Sunday, March 22, 2009

snap..snap..

ni semua pic last friday.klinik x sibuk sgt so aku pun bwk kamera nak snap2.kenangan sume ni.most of my life kat miri ni dihabiskan kat klinik.aku pun mmg very close dgn staf2 kat cni.byk gmbar yg aku amik tp malas arr nk tepek sumer hehe..




from left:JM khalidah,dr hisyam,dr adeline,me,JM hanipah,fizah & SN Lai.

ms ni dr hisyam nk wat procedure hape tah.chalazion kot.so amik gmbar dlu hehehe..sorg2 sumer suke begambar ni.pantang nmpak kamera sume nk masuk.pastu byk lak kamera.dr hisyam duk kata,my patient is waiting!!!
hehehe...alaa...2min je.tunggu arr jap.

oh ni dpn bilik aku.mcm pelik sbb ada no1,no2.
salah wat ni.sblum ni sape tah kata,kang klau asmah trnsfer xkan nk letak no2,no3 kot??hehehe...pastu klau cik tu tukar jadi puan...kan nak kna wat yg baru lak.hmmm...btoi gak.tp xpelah...status cik-puan tu tah bila nk bertukar pun tataw lerrr..."A" tu nombor bilik kitorg.jom masuk bilik kitorg..

eh...mana gmbar bilik???gmbr ni jumping2 tau aku x reti laa..nk susun pun payah gak.bntai aje laa.ni masa lunch.masing2 bwk bkal lauk.nasik bli kat kantin.yg kaler itam tu aku nyer ayam masak kicap.sbb nk abeskan stok ayam aku dlm peti tu kemain byk tah bila nk abes so aku pun wat laa sedekah amal jariah.pastu ada bubur pedas.ni mknn tradisi org srwk.sodap!i like.ada aku bli rempah dia nnti nk try wat kat umah.rempah laksa srwk pun aku ada bli wat stok 4 bungkus.nnti sape2 nk mkn laksa srwk dtg laa umah aku ye.aku masak.
yg kaler pink2 tu 'kasam'.bkn pekasam ye.dibuat dr udang & nasik yg diperam.baunya....errr...sape yg x tahan mmg penin gak kot.aku ada gak rasa sbb udg tu nmpak sedap,tp terlalu masam yg pelik.so aku kate...xpe lah...makacih je laa.yg pink nak purple2 ckit tu cincalok.home made ok.skrg musim 'bubok'(camtu kot ejanye).bubok ni ala2 geragau laa.diorg kat cni wat cincaluk & belacan tu wt sendiri je tau.x payah nak beli2 dah.agak kagum laa.
ni last mkn2, lepak2, gosip2 kat pantry.mmg aku akan rindukan saat2 ni nnti.owh..owh..


haa..ni laa blik kitorg.cantik x??curtain tu corak dia sama je sluruh spital ni & sama je wpun dia tuka yg lain.
ni lakonan smata2 ye.siap ada 2 kali take lagi.1st take tu x jadi sbb pija senyum.apo laa...saje nk tunjuk kunun rajin wat keja laaaa...ahahhaha...suke...suke...
ni tempat kiotrg.meja aku mmg super bersepah laa...maklum laa byk keje.x kose nk kemas2 eh.huhuuhu...td bos kata sian opto baru tu xde tempat nak duk.aku kt,saya suh je dia duk mana2 dlu.my place is my place until my last day hehehe...blagak giler!!!mcm laa best sgt tempat aku.sory ye aida..akak suke bangettttt tmpat ni.leh surf tenet.nnti awk duk laa cni lak.



well...ni laa tempat aku yg telah dikemas.pija laa duk bising...eiii..kemas laa dulu kok ye nak amik gmbar pown...hmm..baekk puann!!!tu laa komputer yg dlu jadi alat aku belagha...skrg tidak lagi.sumer kena blocked so wat NED je laa kat ctu.nmpk pintu warna kuning tu???
dlu kat situ dinding je tau.pada 1 pagi yg hening masa kitorg dtg keja...tekezut tgk2 kat ctu berlubang...aihhh...kena bom ke???laa...rupenye bos request pecahkan wat pintu.nape laa x inform awl2.sengal btoiii!!!
pastu makin rncak laa dia ambush blk ni.ye laa...bukak2 pintu tu je trus meja dia.nk borak ape2 pun kontrol jek sore ni.hehheehhe...
kenangan...kenangan...tempat ni mmg menggembirakan & membahagiakan aku wpun kdg2 aku agak stress.tp ye laa..keje ape yg x stress kan..stress is what keeps us going kan...kalo rilek je..kat ctu je laa kita...x ke mana2.





No comments:

Post a Comment