Tuesday, March 24, 2009

jom makan!!!

this was last nite.dah niat nk blanjer hosmet sbg kesyukuran dpt trnsfer + as a form of my appreciation to them laa..for making my life happier in miri.so aku ajak arr diorg p restoran muara pas isyak smlm.nk mkn lalapan nih.


semua ni aku yg punya huhahuahauhauahuaaaa.....
smpai kat sana xde meja yg best.ada kat ceruk2 je...tmpat golap.pastu usha punya usha ada laa 1 meja ni.ada 4org mamat duk mkn tp nk abis dah.so kitorg sound bdk waiter tu, nnti bila meja tu kosong kami nak duk ctu kay!OK...kata budak tu.so amik oder dlu.nasik lalapan ayam 4 pinggan dgn ayor2nye lah.smbil tunggu oder,duk doa biar cpt2 mamat2 tu bgn.pija dh bg ruang..semah, diorg bgn je ko terus serbu. OKEH!!
pastu tah camna sorg drpd bdk2 tu pasan kitorg duk usha...dia bisik2 kat kwn dia.ada sorg kwn dia nih muke kunun macho tp mkn mcm anak dara....nyampah aku.tibe2 oder smpai...yelah kwn2, redha je laa duk kat tmpat gelap lagi sempit mejanya ni.huhuhuhu...bila bagun p cuci tgn..mamat2 tu duk jeling2 plak...eiii...korek mata baru tau.x gentleman lgsung....piiirrraaahhhh!!!!!nasib x lama pas tu ada meja besaq lain yg kosong.so pindah...hmm...ramai laa laki aku nnti.
sambal blacan dia....fuhh...tangkap leleh wa ckp lu!!tu aku mintak xtra 1 mangkuk..nyummm...
mmg menendang ahh!!!(kick!!)

ni kat meja yg sempit tu lagi...lum pindah lagi.take photo dlu.ni dgn pija.24jam/hari aku spend time dgn dia kat miri ni...eh...yeke 24jam???hehehe..


haaa...nmpak menggiurkan x??tu ayam yg digoreng garing ye puan2.ada tauhu,tempe(my favorita),sambal blacan yg kick & ulam2.ulam2 tu slalu bertukar2.aku suke if ada pucuk ubi.lagi masyukkk.pas mknmmg tgn bau blacan smpai sok pagi ye.owh!!!mkn kna pkai tgn baru best.org2 kat miri ni pelik..jrg aku tgk depa mkn pkai tgn.kat knduri pun pkai sudu..eh..eh...x syiokkkkkkk....ape klas mkn sambal blacan pkai sudu...??!!!kannn.....



oh..ckup dah korum.ats tu najibah, my hosmet for 2yrs+..fotografer x masuk dlm pic plak.dia bz amik gambar...huhu..kan aku mkn 2 mangkuk smbal blacan..smpai je umah..mmg nature call laa...sakit giler perut weh.adehh!!!i'm gonna miss lalapan laa weyyy!!!kat penang ada dak haa??
okeh...sangat penat,sangat ngantok..arini aku cuti.tp bgn awl mcm nk p keja gak.b4 8am org kontena tu dah call,nak amik brg.aku suh dtg kul 10 tp pnuh efisyen 9.30 dh nk dtg.ye laa..dtg laa.kul 12+ baru setel.pastu masak, mandi,mkn,basuh baju.ni nk tunggu bos kontena lak dtg.td kuli2 ja mai angkat brg.
huwaaa...penat.nk p spa lah...urut2 best gak...




No comments:

Post a Comment